ОбМІН ТА Повернення товару

Ви можете повернути замовлений товар належної якості протягом 14-ти днів з моменту його отримання (відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", якщо товар не був в експлуатації, збережено його товарний вид, оригінальна упаковка та ярлики що прикріпленні до взуття (кліпса на якій тримаються бірки також має бути ціла).



Процедура повернення:


  • Для оформлення повернення вам необхідно зв'язатися з нашим спеціалістом по Viber Telegram або надіслати письмо на електронну пошту для уточнення реквізитів відправлення та повернення коштів.
  • Будь ласка обов'язково вказуйте причину повернення. У разі якщо це дефект, необхідно надіслати фото для того, щоб наш спеціаліст мог передати інформацію на склад.
  • Важливо* Товар має бути без слідів носки, з усіма бірками на місці, упакован в оригінальну упаковку та у повній комплектації (товари, що поставляються в комплекті, необхідно повертати також в комплекті).
  • Повернути товар можливо за допомогою служби доставки Нова пошта. Вартість доставки розраховується за тарифами перевізника залежно від фактичної/об'ємної ваги та оціненої вартості товару.
  • Після відправки обов'язково надішліть номер ТТН для того, щоб менеджер мог зафіксувати повернення.
  • Повернення коштів на банківську карту покупця відбувається протягом 5 днів із моменту отримання та перевірки товару на складі.
  • Всі витрати по поверненню, включаючи доставку будуть виконані за рахунок покупця, крім випадків пов'язаної з виною продавця або виробника.


Процедура обміну:


  • Для оформлення обміну вам необхідно зв'язатися з нашим спеціалістом для уточнення реквізитів відправлення товару.
  • Упакувати товар в оригінальну упаковку у повній комплектації (товари, що поставляються в комплекті, необхідно повертати також в комплекті).
  • Повернути товар можливо за допомогою служби доставки Нова пошта. Вартість доставки розраховується за тарифами перевізника залежно від фактичної/об'ємної ваги та оціненої вартості товару.
  • Як тільки товар надійде на склад, ми його перевіряємо і відправляємо вам іншу пару.
  • Всі витрати по обміну товара будуть виконані за рахунок покупця, крім випадків пов'язаної з виною продавця або виробника.

Важливо* Обміну та поверненню не підлягає взуття, яке має сліди експлуатації, зірвані бірки, та відсутність фірмового пакету.

ОБМІН ТА Повернення товару

Ви можете повернути замовлений товар належної якості протягом 14-ти днів з моменту його отримання (відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", якщо товар не був в експлуатації, збережено його товарний вид, оригінальна упаковка та ярлики що прикріпленні до взуття (кліпса на якій тримаються бірки також має бути ціла).



Процедура повернення:


  • Для оформлення повернення вам необхідно зв'язатися з нашим спеціалістом по Viber Telegram або надіслати письмо на електронну пошту для уточнення реквізитів відправлення та повернення коштів.
  • Будь ласка обов'язково вказуйте причину повернення. У разі якщо це дефект, необхідно надіслати фото для того, щоб наш спеціаліст мог передати інформацію на склад.
  • Важливо* Товар має бути без слідів носки, з усіма бірками на місці, упакован в оригінальну упаковку та у повній комплектації (товари, що поставляються в комплекті, необхідно повертати також в комплекті).
  • Повернути товар можливо за допомогою служби доставки Нова пошта. Вартість доставки розраховується за тарифами перевізника залежно від фактичної/об'ємної ваги та оціненої вартості товару.
  • Після відправки обов'язково надішліть номер ТТН для того, щоб менеджер мог зафіксувати повернення.
  • Повернення коштів на банківську карту покупця відбувається протягом 5 днів із моменту отримання та перевірки товару на складі.
  • Всі витрати по поверненню, включаючи доставку будуть виконані за рахунок покупця, крім випадків пов'язаної з виною продавця або виробника.


Процедура обміну:


  • Для оформлення обміну вам необхідно зв'язатися з нашим спеціалістом для уточнення реквізитів відправлення товару.
  • Упакувати товар в оригінальну упаковку у повній комплектації (товари, що поставляються в комплекті, необхідно повертати також в комплекті).
  • Повернути товар можливо за допомогою служби доставки Нова пошта. Вартість доставки розраховується за тарифами перевізника залежно від фактичної/об'ємної ваги та оціненої вартості товару.
  • Як тільки товар надійде на склад, ми його перевіряємо і відправляємо вам іншу пару.
  • Всі витрати по обміну товара будуть виконані за рахунок покупця, крім випадків пов'язаної з виною продавця або виробника.

  • Важливо* Обміну та поверненню не підлягає взуття, яке має сліди експлуатації, зірвані бірки, та відсутність фірмового пакету.
Made on
Tilda